Inspo NOVUM (Design)

De 30 foto’s die we moeten gaan over typografie en zorgt ervoor dat je het in je directe omgeving gaat zien. Voor ik op pad ga wil ik eerst onderzoek doen naar wat ik interessant vind voor de 1e poster die we gaan maken.

In deze poster is de typografische compositie erg belangrijk. Op Pinterest heb ik afbeeldingen gezien van interessante typografie, waar ik ook mijn inspiratie uit wil halen.

 

In de beelden die mij aanspaken zag ik een thema terugkomen: afsnijding, diepte en overlapping. De (wit)vlakken worden gecreëerd door de letters die in het beeld te zien zijn, of de letters worden juist afgesneden door de vormen en vlakken die er over heen vallen.

In de beelden zie ik diepte en lagen, wat ik voor mijn eigen poster ook wil doen. Dus, wil ik de 30 foto’s die ik zelf ga maken deze beeldaspecten laten zien!